דמיינו את העולם מנקודת המבט של החתול שלכם.

שמתי לב שמדי פעם בזמן גלישה ברשתות החברתיות, החברים הווירטואליים שלי מפרסמים תמונות של חתולי הבית שלהם; בהתחלה חייכתי לאהדה שלהם – ניכרת בתמונות – אבל מאוחר יותר התחלתי לתהות מה החתולים חושבים כשהם לוקחים אותם אז דמיינתי מה החתולים שלי יכולים להגיד בחיי היומיום שלהם. בוא נראה אם אתה יכול להזדהות!

cat
pic2.me

החבר האנושי שלי נראה מוטרד ממשהו.

היום החבר האנושי שלי נראה במצב רוח רע, אז עפתי סביבו כדי לעודד אותו. הוא אמנם לא התעניין וצעק עליי שהפרעתי את שיחת הטלפון שלו, שהייתה גסה – אבל שוב הוא עושה את זה כל הזמן! אני רעב! החבר האנושי שלי תמיד עסוק בלשחק עם הטלפון שלו ולא שם לב מתי אני רעב. הוא כל הזמן אומר לי שהאוכל לחתולים נמצא במטבח, אבל הוא לא שם – הוא בטח הזיז אותו. האם הוא מצפה ממני לאכול גבינה?

 

החברה האנושית שלי אובססיבית ואני אמורה להיעלם מיד מפניה

flying cat
trendblog.hu

ברגע שחברה שלי מקלחת אותי עם השמפו שלי ואז מייבשת את השיער היפה שלי עם המגבת הרכה שלה עד שמתחילות הנשיקות האינסופיות; אני אוהב אותה אבל את הנתץ הגדול הזה של רגשות אחרי כל מקלחת אני לא יכול לסבול את זה; היא מפחידה אותי, התכופפה אלי בכל הכוח, ומתחילה לפלרטט עם היופי שלי ועם היופי של אמא שלי, ואז לא הייתה לי ברירה אלא לברוח מיד ממנה, והייתי בטוח שהיא תלך אחרי. ; ואז טיסה היא הפתרון. האנושות, כמה הם משוגעים!